Back to Top

LIFE COACHING

Coaching to narzędzie z obszaru rozwoju osobistego i zawodowego zorientowane na rezultaty.

Coaching jest partnerską relacją, podczas której coach wspiera klienta w jak najlepszym wykorzystaniu jego potencjału na drodze do osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Coaching odbywa się w formie regularnych spotkań – sesji, na których klient wybiera, na czym chce się skupić, a coach poprzez słuchanie i zadawanie otwierających, skłaniających do przemyśleń pytań pomaga klientowi w głębszym zrozumieniu swojej sytuacji oraz w precyzyjnym określeniu celów i sposobów ich realizacji. Coach, dzięki swojej wiedzy, znajomości skutecznych narzędzi i umiejętności ich zastosowania dąży do wydobycia rozwiązań i strategii z wnętrza klienta, wierzy, że klient jest z natury pełen pomysłów. Coach ukierunkowuje klienta na cel, wspiera go w identyfikowaniu i eliminowaniu przeszkód, jak również w dostrzeganiu i wykorzystaniu możliwości. Coach towarzyszy klientowi w przebyciu drogi z punktu, w którym klient jest, do punktu w którym chce być. (wg ICF)

 

W czasie relacji coachingowej klient pogłębia swoją świadomość, lepiej poznaje co jest dla niego ważne, jakie wartości decydują o jego życiowych wyborach oraz jakie ograniczenia powodują, że nie podejmuje działań. Dzięki coachingowi klient dokonuje własnych odkryć, które prowadzą do większych możliwości, działań i często zaskakujących rozwiązań. Coaching inspiruje klienta. Sprawia, że klient lepiej wykorzystuje swoje umiejętności i naturalne zdolności, staje się bardziej kreatywny i zwiększa siłę swojej motywacji.

 

Coach nie daje gotowych rozwiązań. Coach ma pytania, klient ma odpowiedzi.

Coaching koncentruje się na tym, co jest teraz oraz ukierunkowuje na przyszłość i na rozwiązania.

Jeżeli czujesz , że potrzebujesz takiej formy wsparcia, to zapraszam, skontaktuj się ze mną.

 

 

SZKOLENIA OTWARTE

SZKOLENIA OTWARTE

SZKOLENIA OTWARTE To jest właściwy czas na Twój samorozwój. Jeżeli potrzebujesz więcej asertywności, motywacji, wiary w siebie w codziennym życiu i Twoich wyzwaniach. Jeżeli potrzebujesz efektywnie zarządzać sobą w czasie, lepiej komunikować się, urealnić swoje marzenia. Jeżeli chcesz zerwać z ograniczającymi Cię nawykami, przekonaniami.

więcej ...

SZKOLENIA DLA FIRM I ORGANIZACJI

SZKOLENIA DLA FIRM I ORGANIZACJI

SZKOLENIA DLA FIRM I ORGANIZACJI Twoi pracownicy to Twój największy zasób i inwestycja. To od ich wiedzy, umiejętności, kompetencji, motywacji i poziomu zadowolenia z wykonywanej pracy zależy efektywność i wynik Twojej firmy lub organizacji. Jeśli zauważasz, że Twoi pracownicy potrzebują rozwoju w obszarze kreatywności, motywacji,  rozwinięcia kompetencji interpersonalnych, samodyscypliny, zaangażowania, współpracy, zwiększenia efektów sprzedażowych.

więcej ...

MENTORING

MENTORING

MENTORING jest to jedna z najefektywniejszych metod nauki, bazująca na partnerskiej relacji między mentorem, czyli osobą bardziej doświadczoną a mentee, czyli uczniem, podopiecznym. Mentor oraz mentee spotykają się i komunikują między sobą w sposób regularny, jednak wskazane jest aby kontakty te nie miały charakteru zbyt sformalizowanego. Mentoring oparty jest na ciągłym wsparciu i rozwoju, który nakierowany jest na zlikwidowanie blokad zidentyfikowanych przez mentee. Zapewnia okazję do uczenia się i rozwoju dla obu stron.

więcej ...

LIFE COACHING

LIFE COACHING

LIFE COACHING Coaching to narzędzie z obszaru rozwoju osobistego i zawodowego zorientowane na rezultaty. Coaching jest partnerską relacją, podczas której coach wspiera klienta w jak najlepszym wykorzystaniu jego potencjału na drodze do osiągnięcia zamierzonych rezultatów. Coaching odbywa się w formie regularnych spotkań – sesji, na których klient wybiera, na czym chce się skupić, a coach poprzez słuchanie i zadawanie otwierających, skłaniających do przemyśleń pytań pomaga klientowi w głębszym zrozumieniu swojej sytuacji oraz w precyzyjnym określeniu celów i sposobów ich realizacji.

więcej ...

COACHING BIZNESOWY dla FIRM

COACHING BIZNESOWY dla FIRM

COACHING BIZNESOWY dla FIRM Coaching sprawdza się, gdy: wyniki oceny okresowej wskazują, że u kluczowych pracowników firmy istnieje potrzeba poprawienia poziomu pewnych kompetencji lub efektywności działania; pomimo zdobytej dotychczasowej wiedzy (w trakcie szkoleń, treningów) pracownik nie potrafi wdrożyć jej w codzienną pracę; pracodawca chce zwiększyć umiejętności komunikacji, współpracy, motywację, efektywność, zaangażowanie kluczowych pracowników w firmie.

więcej ...

 

Slide 1
Image is not available
O mnie

MARIOLA TRZEPIZUR

Dyplomowany coach, mentor, trener.

Kontakt

Mariola Trzepizur

+48 691 366 160

Częstochowa, Aleja NMP 33

m.trzepizur@comero.pl